Inovacijų vadyba. Naujas produktas – nuo idėjos iki vartotojo
Inovacijų vadyba. Naujas produktas – nuo idėjos iki vartotojo
  • Išparduota
Gausiai iliustruota knyga – bandymas lietuviškoje vadybinėje literatūroje kompleksiškai panagrinėti inovacijų vadybą: naujo produkto vystymo procesą, marketingo priemonių taikymą, inovacijų difuzijos ir įsisąvinimo procesus bei inovacijų valdymą.

Inovacijų vadyba. Naujas produktas – nuo idėjos iki vartotojo (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Gausiai iliustruota knyga – bandymas lietuviškoje vadybinėje literatūroje kompleksiškai panagrinėti inovacijų vadybą: naujo produkto vystymo procesą, marketingo priemonių taikymą, inovacijų difuzijos ir įsisąvinimo procesus bei inovacijų valdymą.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Gausiai iliustruota knyga – bandymas lietuviškoje vadybinėje literatūroje kompleksiškai panagrinėti inovacijų vadybą: naujo produkto vystymo procesą, marketingo priemonių taikymą, inovacijų difuzijos ir įsisąvinimo procesus bei inovacijų valdymą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)